Zwemles informatie

Prive zwemles

Om de organisatie en de lessen in goede banen te leiden geef ik u hierbij de regels en informatie met betrekking tot de zwemlessen.

• Er wordt gezwommen voor de diploma’s A, B en C.
  • De lessen duren 30 minuten: 25 minuten les en 5 minuten spelen. In deze laatste speelminuten komen de ouders binnen, worden de vorderingen besproken en de betaling gedaan.
  • Het lesgeld wordt per les betaald. ( Graag gepast betalen). Het is ook mogelijk om meerdere lessen vooruit te betalen.
  • Bij afwezigheid ( ziekte, vakantie of andere reden ) wordt het lesgeld, ook voor de lessen in zwembad De Otter, altijd volledig in rekening gebracht. Dit geldt ook voor de schoolvakanties!! Gemiste lessen kunnen niet worden ingehaald, geruild of verschoven.
  • Kinderen zwemmen alleen of met zijn tweeën. Als de kinderen op een goed zwemniveau zijn kan er door de zwemschool een derde kind bijgeplaatst worden.
  • De ouders zitten tijdens de les niet bij het bad; dit om de kinderen niet af te leiden.
  • Voor een rustig verloop van de zwemlessen verzoek ik u uw kinderen niet naar het bad te laten gaan als de lessen nog bezig zijn.
  • Om iedereen van een ruime en schone kleedkamer gebruik te laten maken, verzoek ik u de kleding van de kinderen en de jassen van de ouders in de kastjes op te bergen en de kleedkamers schoon achter te laten. Dit geldt uiteraard ook voor de ruimte waar de ouders wachten.
  • Wilt u de rust van het hotel en de hotelgasten respecteren en de kinderen niet alleen in de lift of naar de hal van het hotel laten gaan.
  • Daar in het contract met het hotel is opgenomen dat hotelgasten gebruik kunnen maken van het zwembad, kan het een enkele keer gebeuren dat er hotelgasten zwemmen tijdens de les.

Wij vertrouwen erop dat u zo voldoende geïnformeerd bent. Mocht u echter nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag van  u!