Over ons

Rob’s Zwemschool is in 1999 opgericht. De zwemschool is een erkend opleidingsinstituut en werkt volgens de richtlijnen van de Nationale Raad Zwemdiploma’s, die A, B en C diploma’s uitgeeft.

De zwemschool richt zich op het geven van privé zwemlessen aan kinderen en volwassenen die op deze wijze zeer intensief les krijgen. Kindjes vanaf 4 jaar zijn welkom bij Rob's Zwemschool. Ouders kiezen voor deze privélessen om de kwaliteit, de persoonlijke aandacht en de rust waarin de lessen plaatsvinden.

Tevens zijn er kinderen die “vastlopen“ in de reguliere zwemlessen. Door deze persoonlijke aandacht en begrip krijgen zij weer plezier in zwemmen, met de daarbij behorende betere resultaten. Verder zijn er kinderen, die de één op één lesmethode nodig hebben vanuit hun handicap of gedragsproblemen. Deze lessen worden vaak vergoed door het persoongebonden budget van de SVB.

De zwemlessen worden gegeven in het zwembad ( watertemperatuur 31 graden) van het Ramada Amsterdam Airport Schiphol aan de Sloterweg 299 te Badhoevedorp.