Privé zwemles voor volwassenen

Privé zwemles in de omgeving van AmsterdamWanneer je aan zwemles denkt, denk je normaal gezien aan zwemles voor kinderen. Maar ook volwassenen hebben baat bij zwemles, zowel beginnende als gevorderde zwemmers. Zwemles voor volwassenen kan vele voordelen bieden. Denk hierbij het opfrissen van de zwemtechnieken, zwemles voor sporters en het verhelpen van waterangst.

Oude zwemdiploma vs nieuwe zwemdiploma

Volwassenen die hun A en B diploma's hebben behaald voor 1998 hebben over het algemeen de school- en rugslag aangeleerd gekregen, maar niet altijd de borst- en rugcrawl. Vele ouders zien dat de kinderen tijdens de zwemlessen deze slagen wel aangeleerd krijgen en zouden deze zwemtechnieken ook aangeleerd willen krijgen.

Correctie en verbeteren van de zwemtechnieken

Ondanks dat vele volwassenen kunnen zwemmen beheersen ze de zwemtechnieken nog niet volledig. Denk hierbij aan het niet in staat zijn om zwemmend een lange afstand af te leggen of niet in staat zijn om de gewenste snelheid te zwemmen. Rob's Zwemschool kan helpen om de zwemtechnieken te verbeteren, de zwemslagen effectiever te maken en de ademhalingstechnieken te verbeteren.

Privé zwemles voor volwassenen

Zwemles voor sporters

Ook gevorderde zwemmers hebben baat bij de zwemlessen en adviezen van Rob's Zwemschool. Voor sporters is het optimaliseren en het verbeteren van de zwemtechnieken essentieel. Zo is het effectiever maken van zwemslagen en het verbeteren van ademhalingstechnieken vaak een veel gevraagd verbeter punt. Het aanleren van een rustigere en effectievere zwemtechniek stelt de zwemmer in staat om met minder inspanning dezelfde afstand en snelheid te behalen. Rob's Zwemschool heeft al diverse triatleten geholpen.

Verhelpen van waterangst

Voor sommige misschien een taboe, maar er zijn nog steeds mensen met waterangst. Deze angst kent verschillende vormen en vele verschillende oorzaken. Bij Rob's Zwemschool is er ruimte voor ieders persoonlijk verhaal. Met een persoonlijke aanpak wordt er geleerd om te gaan met het element water. Ook degene die angst hebben voor diep water wordt zoveel zelfvertrouwen gegeven dat dit gevoel verminderd wordt.